
- У 2024 році ТМ “Золотий урожай” відзначає своє 18-річчя, як вік дорослої особистості. Це справжній український бренд, що зародився у найкращих традиціях нашої культури. Ні для кого не секрет, наскільки важливий врожай України для всього світу і скільки країн залежить від нашого врожаю, тому ТМ «Золотий Врожай» ставить за мету стати настільки ж важливим для людей всередині країни, особливо зараз, коли завдяки подвигам наших аграріїв врожай стає дійсно золотим. Отже ми вирішили використати одним з кольорів оновленої ТМ – золотий, як значущий символ для нашої країни – зерно! Цим ми беремо на себе велику відповідальність зробити таку ТМ, якою Україна буде пишатися так само, як її золотим врожаєм. Асортимент продукції включає в себе крупи та макарони та борошно економ сегмента, основною відмінністю яких є розфасовка, що залишається особливо актуальним для економії бюджету покупців при здійсненні покупки.
